bilghrz kızlar cinsiyet kesın nezman belli olur 11+4 de gittim olabılır dedi sımdı 12+5 im doktor 1 ay sonra gel dedi haftaya gitsem sizce kesın bellı olur mu cok sabırdızım bu ay sonuna kadar öğrenmek istiyorumm
1prensannesi_ bilghrz kesın dıyemeyız o gunlerde bazılarında yanılma oluyormus 18 de bıle emın değilim ben
1prensannesi_ bilghrz tahmın söyler o zamana kadar da tam kendını alıstırmısken cınsıyet degıssede tuhaf😂
Aksakal1907 @1prensannesi_ yani doktorum kıza benziyor ama kesin değil dedi hep son olarak ayrıntılı da kesinleşti şuan kızım 22 günlük yanımda uyuyor 🥰