Ilay-1 Kızlar adetim çok düzensiz çok geç oluyorum normalde 2 gündür lekelenme yaşıyorum son adetim 10 kasım görmek istediğim için mi görüyorum yardımcı olurmusunuz [ https://mutluresim.com/image/5oD4Q https://mutluresim.com/image/5oQc9
Deletedmom_21 Ilay-1 Canım bu testte hamilelik var gibi, sen yine tekrarla yarın ilk İdrarla Onda da böyle çıkarsa İnşallah vardır
Ilay-1 Deletedmom_21 bunu akşam yapmıştım test siparişi verdim internetten de henüz gelmedi insan sabredemiyor 🫣
Ilay-1 Birde diğer erken gebelik teslerinde 6 mm yazıyor bunda 10 mm sanırım beta 10 olunca ölçebiliyor bununla ilgili bilginiz varmı
Zehraa3 Benım de ama pembeydi bugün tekrar yaptım hıc çıkmadı erken gebelikte yaptım çıkmadı nasip artık ne test nede başka birşey takmaktan olmuyor yapmayın 🙏🏻
Ilay-1 Zehraa3 bütün ay sakinim diye geziyordum ovülasyon falan bile yapmadım akışına bıraktım ama lekelenme beni çok şüphelendirdi önceki adet döngüm 60 gündü yani günü gününe olmam bile imkansızken günümden önce lekelenme yaşamak şaşırttı beni
Ilay-1 Birde bu ay bir sürü vitaminler falan verdi doktorum birde duphaston kullandım onunla alakalımıdır bilemedim