Senaakoray kızlar ben bu hafta 3 aylık hamile olmuş olucam aşırı derecede halsizlik var kolum kanadim kalkmıyor hala her sabah midem bulaniyor uyanir uyanmaz mide bulantisi ilaç içiyorum ona rağmen devam ediyor ve yemek yiyemez oldum bi çözüm söyleyin nolur
Evinamin031120 Senaakoray canım 3-4 haftaya toparlarsın bende senin gibiydim 16.haftadan sonra kendime geldim. Doktorun o haftalarda vitamine falan başlayınca kendine gelirsin ben ayık gezemiyodım senin gibi