@Kaahvelii doktora gösterin mutlaka, benim kızımın da vücudu böyleydi zeytinyağ ile nemlendir dedi bir arkadaşım baya iyi gelmişti sonra doktor yağ kullanma losyon kullan demişti, mustela stelotopia serisinden aldık egzamaya meyilli aşırı kuru ciltler için olanı, o daha da iyi geldi yüzü için de ayrı yüz için olanını aldık yüzünü de nemlendiriyordum sonra geçti bu kabuklar ama mutlaka doktora gösterin