nur34_ şu dediğiniz şeyi şöyle anlatayım size. Geçen hafta yatıyordum sağa dönük olarak. Bildiginiz yemek borumun mide çıkışından gırtlağıma kadar o yanma hissini milim milim yaşadım. Resmen adımlarını takıp ediyormus gibi yukarı çıkışını hissettim. Ben en başından beri mide sorunu yaşıyorum ama özellikle 2.trimester sonu 3.trimester başı korkunç geçiyor. Gaviscon, az yemek, ve yiyince hemen yatmamak. Yatsaniz da kafanız yüksek kalsın mumkunse oturur pozisyon gibi