38+3 , 28.11.2022 günü saat 7.30 da hastanedeydik . O gün planlı sezaryenim vardı zaten ama saat 10a kadar nst de düzenli kasılma ve sancılarım oldu. Yani planlı olmazsa her türlü o gün doğumum başlamış olacakti. Ameliyata girmeden önce inanılmaz heycanliydim ama ortama girince her kafadan bir soru sizi sakinlestirme çabası insanı biraz rahatlatmiyor degil. Her neyse benim allerjim vardı bu yüzden uc tane anestezi doktoru vardı başımda olası durumlar icin. Spinal uygulanirken ayağıma elektrik çarpması hissi oldu norml dediler. Ardından hafif uyusmaya başladım fakat ayaklarımı hala oynatiyordum üzerimi kat kat orttuler . Ben hala ayaklarımı oynattigim için inanılmaz huzursuzdum ve korkudan nabzım 190 ha çıkmıştı. Doktorum aakinles yoksa uyutmak zorunda kalicam dedi ama ayaklarımı hissediyor olmak beni endişelendirdi. Ardından uyutmayin bana sakinleştirici yapin dedim bir dormicum yaptılar. Hafif sarhoş gibi oldum ama.konusuyor ve herşeyi farkındaydım. Doktorum geldi ve hiç korkma sohbet ede ede doğacak bebisiniz dedi. Başladığını hiç amlamadim ama çıktığı zamanı tahmin ettim içimden bişey çıktığını sanki organlarında bişey geziyormus hissi ile anladım ve doğdu demi dedim ağlamasını duydum. Saat 11.11 de minik oğlum doğdu. Öptüm kokladım babasına indirdiler. Bu aşamadan sonrası beni çok korkutuyordu nedense çok uzun süreceğini düşünmüştüm ama sanki beş dkkada çıktım içeriden. Aslında yarım saat sonra çıkmışım. Doktorlar sohbet ede ede dikmeye devam etti. Herhangi bulanti acı hissetmedim. Ardından odama aldılar. Bebeğim ve babası bekliyordu beni hafif üşüme oldu , ayağa kalkış hiç zor değildi hatta hiç ameliyat olmus gibi değildim çok rahattım fakat en kötüsü spinal sonrasi inanılmaz baş ağrısı yaşadım. Taburcu etmesinler duye yalvardim bebeğime bakamadım bile baş ağrısından o kahveymis suymus tamamen yalan günde beş lt su içtim 6bardaga yakın kagve ictim malesef hiçbir faydası olmadı doktorum eve çıkarırken yatakta dümdüz hareketsiz yat dedi ve birnhaftam o şekilde kabus gibi geçti. Oule boule dogumumuzu atlattık oğluşum dünyaya geldi elhamdülillah. Darısı bekleyen herkese sağlıcakla bebeklerini kucaklarına alsinnherkes