Dilek1507 Bende de diş eti enfeksiyonu oldu maalesef ağrısı diş eti şişkinliği kanama hiç bitmedi taki iki ay önceye kadar mazerjik gargara ve ben tuz karbonat ve sirkeyle de gargara yaptım diş hekimi hamile olduğum için bunları önerdi düzenli gargara yapınca gerçekten rahatlattı ve sık sık dişlerinizi fırçalayın ve muhakkak soğuk sıcak şeyler karıştırmayın ağrı kesici bence hiç kullanmayın geçmiş olsun 💐