QUEEN0888 Selam kızlar ben 35 haftalık doğum yaptım.3gün geçmiş.Bugün idrarımı hiç saklayamadım.Yani kendisi aktı gitdi.Şu sorunlar sizdede oldumu?geçtimi?Ve ya normalmi?Korkuyorum🥺
QUEEN0888 mysweetbabyy Doktora baktırdım söyledi.1 ay sonra sonra normale dönür.Bebekde çok güç kaypettin ondanmış