guzelanne01_ Kızlar zararlımı Misafirlikteyim herkez ye diye ısrar ediyor Saçmaladığımı düşünüyorlar yemediğim için
Bilgee_yel guzelanne01_ ben yedim ve çok şükür ki bir şey olmadı çok canım istiyorsa marula koy öyle ye
sedamom00 guzelanne01_ bnce abartmayın canım istediğin de yiyorum yani ne var bunda kısırla aynı şey 🙄🙄
guzelanne01_ papatyaseverbiranne banada doktorum yeme dedi Ama hepsi diyorki biz yedik hiç bişey olmadı saçmalama filan diyorlar
cslcsl Ev yapımı ve temiz ise sorun olmaz sanıyorum ben yedim, ancak dışarıdan hazır ise içindekiler bilinmez muamma size kalmış Dışardakilerde salmonella riski var diye duymuştum ben de dışardan yemiyorum
guzelanne01_ cslcsl şimdi doktoruma yazdım canım profosor çok zararlı yeme dedi evde olduğumuzuda belirttim
mysweetbabyy guzelanne01_ su biz yedik bisey olmadi diyen tayfadan uzak dur onların şansına bisry olmamış sama olmayacaginin garantisi yok yeme bosver bende yemiyorum canım çok isterse kısır yapıp yiyorum
guzelanne01_ mysweetbabyy bende aynıyım canım ya ilk senmi doğurdun tartızda alaycı konuşuyorlar birde
Hamiyett guzelanne01_ ben normalde çiğ köfte sevmezdim ama hamileliğim boyunca canım sürekli çiğ köfte çekti ve ilk başlarında sürekli yedim doktora vs sormamistim burda okudum zararlı olabileceğini. Ama bebeğim gayet sağlıklı şuan 8 ayımız bitti.
Meribiri1 guzelanne01_ dün akşam yedim daha ve yaklaşık 19 haftalık hamileyim başından beri ayda 2_3 kere yemişimdir şükür bebeğim iyi . Doktorum abartmadığın sürece herşeyden yiyebilirsin demişti
guzelanne01_ tubiii11 canım abartmayın diyorsunuz ama Doktorum profosor sordum şimdi sordum hatta yasak dedi içindeki tokslopozma bebeğe zarar verir dedi