Kızlar selam ben merak ediyorum nst’ye girdiğimizde (ben 1 kere girdim 29.haftamda) bu sayıların düzeyleri nedir mesela sancı diyebilmek için? Örneğin 25-30 da sancı var mıdır? Ya da 35-40 için hafif sancı mı deriz? Ebe 40-50-60 lar için sancı deriz ve bu çoğalarak artar dedi.