10 haftalıkken başım ağrımaya başladı 2 ay aralıksız devam etti. Sigarayı bıraktığım için mi oldu bilmiyorum ama parol geçirmedi. Doktorum apranax içebilirsin demişti ama çok içmedim. Mentol taşı sürdüm ve lavanta yağıyla eşim masaj yaptı her gün. Ilık duş da iyi geliyor