Nurss34 Evlenince Ümraniye’den Sancaktepe sarıgaziue geldim . Anca alıştım buralara . Allahtan ulaşım kolay . Benim gibi olan var mı ? Nerede oturuyorsunuz
Rwerdst Nurss34 ben 🙋 armağanevlerde oturuyordum önceden. Allahtan evlenmeden önce Sancaktepe ye taşındık 😅 sonrasında da annemden uzağa gitmek istemedim.
Kymtipek Nurss34 merhaba ben ümraniyeden karşıya alibeyköy tarafina geldim:) birde beni düşün🤗 ama alışıyorsun zamanla..
Aksakal1907 @Nurss34 önce Bolu’dan İstanbul Ayazağa ya oradan çeliktepeye ve son olarakta çeliktepeden Sarıgazi ye geldim iyiki geldim 🤣 sadece taşınmaktan sıkıldım yoruldum 🤭