Asfdg evet 13/9 dan sonrası risk dıyolar bn 17. Hftada rastgele farkettim ve hep ilac kullndm 26. Haftalarda idrarda protein kacagı çıkarsa bebegı alcaz yasar mı yasama mı bılemm dedi doktor doktorlar her zaman en kötüsünü söyler zaten insan düşünmekten stres olup otomatik çıkıyor zaten on gunde bır idrar tahlili yaptırdım temiz çıkıyordu 32. Haftada 17/13 lerle hastaneye yatış yapıldı idrar tahlilimde +2 protein çıktı 24 saatlık idrar toplayp baktılar 3 bınlerde deger çıktı acıl sezeryanla dogum yaptım bebegım küvezde şuan. Nerdeyse tuzlu yemeyin stres yapmamaya calısın