Bugün şeker yüklemesi yaptırdım ve yüksek çıktı 😔 doktorum pazartesi 100mg yükleme yapılması gerektiğini söyledi 100 mglık yükleme nasıl yapılıyor biraz bilgi verirmisiniz ve 50mg yüksek çıkıp 100mg normal çıkan var mı acaba ? Biraz moral lütfennn 😔😔