tugba04 evet normal Can'ım . Yaptırdığın gün aksamı acısı çıkmaya baslar . Sonraki günler de devam eder . Benım günlerce agrıdı boynuma kadar çıktı ağrı . Bir tane daha vurunmam gerek sağlık ocağında öyle söylediler ama doktorum cok ağrı olduysa bosver yaptırma ddi . İlk çocukta sorun degılmıs ikinciyi yaptırmamak