minnosmakarna gecmis olsun, ben de ayni seyleri yasadim iki defa, her ikisinde de 3 kere regl olduktan sonra korunmayi biraktim, haftam sizden de buyuktu, haftaniz cok ileri olmadigi icin 3 ay yeterli eger kendinizi hazir hissediyor olursaniz ve doktorunuz da baska bir engel gormeyip 3 ay yeterli dediyse daha fazla beklemenize gerek yok bence.Rahmin toparlanmasi durumu genelde cok ileri hafta gebeliklerde daha fazla oneriliyor rahim de bebekle birlikte buyudugu icin ama 10 haftalik gebelikte zaten rahim cok fazla buyumemis oluyor.