Merhaba kızlar doğum yapalı 27 gün oldu normal dogum yaptım alttan dikişlerim vardı baskı oluşturup zarar vermesin diye korse kullanmaya başlamadım henüz. Dışardakı dikişlerim düştü içerdekiler kaldı onlarda yakında düşer acısı da azaldı. Artık korse kullanmak istiyorum göbeğimin kalmasını istemem. Şimdi sizden ricam bana bilgi vermeniz. Dogum sonrası lohusa korsesi kullanıp memnun kalan var mı ve varsa hangı marka bende almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🌼