DrSnm Kızlar sancım var mı bakar mısınız acil yatıyorum şuan hastanede zaten varmı aceba https://www.hizliresim.com/s2v3o5v
DrSnm Senel6767 Senel6767 merhaba 37.haftaya girdik şuan iyiyim biraz serum falan verildi rahatlamam için gece şuanda iyiyim