Figfig açıklık var mı kaç cm doktor söylemedi mi ? İlaç filan verdi mi progestan onu kullan bol bol yat istirahat et mümkün olduğunca ayağa kalkma, ben 23 haftalıkken açılmam yoktu ama rahim kısalığım vardı ve doktor acil serklaj yaptı suan 29. Haftadayız açılma yok ama hunileşme var diyor sıkı takip ediliyor ve istirahat halindeyim ve progestan fitil kullanıyorum günde 2 kere