Selam kızlar
Bugün benim tam tamına 14. Gün geçikmem evdeki yaptığım testler hep negatif çıktı bugün doktor da randevum vardı doktor ultrasonla baktı rahim duvarın kalınlaşmış dedi hiç birşey göremiyorum dedi 1 tüp kan aldılar yarına sonucu çıkacak inşallah hamileyimdir kızlar duvar kalınlaşması neden olur ? Cevap verirseniz sevinirim