Aylizbebek 😀40 li olandan aldim hele bi hastaneden çıkayım bi daha alirim dedim çocuğun doğum kilosuna doğduktan sonra kilo alımına göre bile değişiyor oğlumda 1 numara bezi sadece 90 tane anca kullandım 3650 doğduğu için kızım da 3 kilo doğdu ama sarılık falan olunca 2400 e falan düştü onda 2 ay boyunca kullandım belli olmuyor yani