Burdan her muayene gittigmizde doktorlar hakkında yorumlarımızı paylaşalım mı arkadaslar , benim 13 ünde 2 li testim var gidicem perinatoloji doktoruna , ordan sonuçları Zübeydeye mi yoksa emineyemi göstersem bilemedim :( zübeydeye gitmiştim iyiydi elektrik aldım ama cok mu genç tecrübeli mi bilemedim