melegimhosgeldin1 Bu hastanelerin durumu vahim gerçekten ağrı kasılma batma sikatiyle geldim leke yoksa bişey yok dediler resmen doğru düzgün bakmadan bunların eline kaldiysak yandık venden söylemesi
Denizahsen melegimhosgeldin1 siz yine şanslısınız :) istediğiniz zaman hastaneye gidebiliyorsunuz benim yaşadığım ülke de ilk 3 ayı hamilelikten bile saymıyorlar ilk randevunu 11-12. Haftaya veriyorlar 🥲 yani evde test yaptın ve pozitifi gördüysen onlar için yeterli, yani halinize şükredin
Kbramhmt melegimhosgeldin1 malesef acilin kapısında soruyorşar kanama lekelenme yoksa içeri bile almıyorlar doğru sizde bidaha olursa mutlaka önceden bir düşüğüm oldu leke geldi diyın mecbur muayene ederler
sedamom00 melegimhosgeldin1 Bnm de öyle şikayetlerim vardı karnım çok batıyordu acile gitmiştim hem enfeksiyon dan kaynaklı hem de rahim büyüdüğü için demişti bebeğimi de kontrol ettiler çok şükür iyiydi
Denizahsen melegimhosgeldin1 endişeleriniz varsa ve muayene edilmiyorsa benden size tavsiye olabildiğince abartın
mylittlebabym Ağrı kasılma ve batma zaten hamileliğin bu zamanlarının en yaygın belirtileri.. Ve gerçekten lekelenme,kanama yoksa mudahele edecekleri bir sey kalmiyor. llac veremez, serum takamaz. Baska seçenek yok malesef..
melegimhosgeldin1 Denizahsen 😂kız umursayan yok ki APandisten supleniyiruz dediler Ama hicbi şey yapmadılar biyere yönlendirmesiyle hicbisey olmadı Bu doktorlara ölmek lazım bakmaları için Düşük yaptığımda ağır kanama doğum sanccisi yüksekliğinde sancjuyla geldim Genede MUdahele edilmedi
melegimhosgeldin1 Kbramhmt Gene pek bişey yapmazlar düşük yaptığımda saatlerce beklettiler üç kere geldim Uyuşuk uyuşuk cevap bile vermediler özel en iyisi acımadan gidicen direk İnce detayına kadar sprguluyolar araştırıyorlar Bı kere daha tescilediler