ayten9 6 haftalık hamileyim idrarımda enfeksiyon çıktı suprax verdi doktorum zararı olur mu bebeğime içiyorum ama çok kaygılıyım
erappp Bir sey olmaz canım endişelenme bendede var38 haftaligim şimdiye kadar bir sey olmadı . Basından beri var enfeksiyonum dikkat etde hemen kurtul
ayten9 erappp antibiyotik kullanmış mıydınız doktorum tereddüt etti biraz yeni hamilelik olduğu için ama kullanmak zorundasın dedi korkarak içiyorum :(
erappp Kulandim halada kullanıyorum bir sey olmadı sukur bol su icmeni öneririm birde ilaçlarını aksatmamalısin su hersryden iyi geliyor enfeksiyona