Busra8080 Ara sıra adet sancısı gibi geliyor gidiyor onun haricinde tık yok🙈 cati muayenesinde bi sorun çıkmadi normal dogum olur dedi ama acılmam olmamış. onun icin hurma felan yiyorum ama tık yok. bugün muayenem var belli olur heralde ne olacağı ama normal dogum yapmayi cok ıstiyorum 🙈
KlncA Busra8080 burada kim bu tarz konu açsa soru sorsa iki güne doğuruyor canım 😂 İnşallah senin de öyle olur hayırlı kolay bi doğum dilerim 🤗🤗
Ozlemm Busra8080 aynı gidiyoruz bende de hic belirti yok ara sira gelen sancilar disinda. Doktor kontrolum var benim de 😂
EsraDabakzkal Busra8080 yürüyüş yapıyor musunuz ? Çömelme hareketi sıcak duş altında bayağı etkili oluyormuş.
Busra8080 Ozlemm dur bakim hangimiz once dogurucaz 😄doktorum 1 hafta daha bekleme hakkin var dedi bekliyoruz bakalim
Busra8080 EsraDabakzkal evet yapiyorum sicak dus çömelme hemen hemen günlük yapıyorum daha baska da ne yöntem varsa yaparim
Kadze Busra8080 doğuramıcaksın yıhahahah😂😂😂 cok bişi kalmamıs bnde 37.haftadayım hep beklemedeyiz 40 dolunca dogar annesi dogmazsa alırlar olmadı okula giderken dogurursun bu son 2 aydır gunu gelen kimse doguramıyo havalardan heralde😂😂
Busra8080 Kadze yarin günüm bitiyor doktorum 1 hafta daha bekleme hakkin var dedi bekliyoruz bakalim nazli kızımi😍😍😍😄
Ozlemm Busra8080 aynen benimde 😂 bebek pelvise yerlesmis... gerisi biraz benim aktiviteme kalmis ole dedi.. ☺️
FerdaElmaBilen Busra8080 aynn Bnde CNm aynı gündeyiz bel kasık vajina agrım oluyor ama az çatı muanesi de yapmadı bna
Busra8080 FerdaElmaBilen yapmasi lazimdi ama bu gittginde yapar heralde hangimiz once dogurucaz bakalim😋😊
FundaMuminCoskun 39+2 yim her gun dogurcam dıye beklıyorum ama bir türlü doguramadım herseyı yapıyom sıcak duş çömelme squat yürüyüş hurma ama gelen giden yok oglum ınatcı cıktı kasımda dogurcam bu gidişle
Busra8080 FundaMuminCoskun aynen canim bende herşey yapiyorum kismet vardır bir günü 😊 ama cok sabirsizlaniyorum artik
Busra8080 Ozlemm insallah kavusuruz bian önce ☺çömelmek yürümek dışında daha baska neler yapabilirz acaba