Kızımızın ismi belliydi zaten Alya ismini çok istiyodum eşim iki isme sıcak bakmıyoru ikna ettim çünkü Alya çok güzel ama çok kısa gibi oldu bide bir dizide Alya ismi vardı söylerken biraz tek başına basit kalıyor gibi durdu derken ayla gibi anlasılıyor oyuzden defne Alya olucak çokta uyumlu oldu içime sindi bu isimde olan bebekler nasıl olur çevrenizde varmı