Hacerhrmnkya42_ Devlet hastanelerinde yapılan detaylı ultrasonda kesin bebeğin cinsiyetini söylüyorlarmı bilgisi olan varmı
Hacerhrmnkya42_ Tubatgn bana söylememişlerdi şuan biliyorum cinsiyetini ama şu sürekli değişiyor diyenler falan olunca detaylıda net ogreliyor diye içime bı şüphe düşünüyor hep o yüzden detaylıda net emin olcam suan bilmeme rağmen acaba değişebilir mi diyorum 😂
Tubatgn Hacerhrmnkya42_ Benim doktorum çok emin ve net şekilde söyledi canım detaylıya kadar iki kere daha muayenede erkek dendi. Erken öğrenme biraz bebeğin pozisyonuna ve doktorun emin olmasına bağlı tabi ben 13’te öğrendim diyelim 🤗
nur34_ Hacerhrmnkya42_ aynn ya bende suan oyle dusunuyorum 20 haftaligim net kiz dedi doktorum iki defadir kiz diyor
Hacerhrmnkya42_ Tubatgn erkek dendi ve detaylıda da erkek mi çıktı sağlıkli hayırlı evlatlar olsun inşallah ama buda bı ayrı merak heyecan diyelim
Hacerhrmnkya42_ nur34_ vallahi şu son zamanlarda paylaşımlar o kadar çok ki erkek diyip kız çıkan kız diyip erkek çıkan o yüzden detaylıyi bekliyorum sabırsızlıkla normalde erkek dendi bizede
Hacerhrmnkya42_ Bebeto1 net görürsün canım bu haftaya kadar nasıl bır tahminde bile bulunmadilar anlamadım doktordan kaynaklı sanırsam doktor tecrübesiyle alakalı herhalde
nur34_ Hacerhrmnkya42_ bende ayni sekil 24 de detayliya gircem hayirlisi allah herkesin gonlune gore versin ama degismez inşallah cinsiyeti
Hacerhrmnkya42_ nur34_ amin inşallah bizde 22 haftaligiz 1 hafta sonra detaylımız var bakalım hayırlısıyla 🙏😍