elfbz29ky bizimkide en başından beri hep önden gitti önce 4 gün sonra 1 hafta sonra 2 hafta önden gitti hep genetik yapıya bağlı birazda bende şeker yoktu çünkü eşim uzun boylu babaya çekmiş bizim sıpa 38+6 olduk şuan haftasını yakalamış bebişiniz hareketliyse sağlıklıdır kafanıza takmayın :)