S00-00 Benimde suyum sınırın bir tık üstündeydi yükleme sonrası da şekerim sınırda çıktı , şekerden dolayı yükseliyormus su.sekerli şeyler ,meyve ve karbonhidrat yeme dedi.fazla olunca şeker , yani bebeğin anne karnında şekere alışık olursa, bebek doğduktan sonra anne sütündeki şekeri yetmiyormuş ve sürekli şeker değerleri düşüyormuş bebeklerin ve yoğun bakıma kadar gidebilir dedi.Allah korusun.ben de şeker diyet yaptım suyum da normale döndü.Kendimde rahatladım, bayılır gibi oluyordum fenalaşıyordum su fazlayken.