Bende 5+2 yim 1 hafta önce 4+3 de kese görünüyor hesaplamaya göte 4+6 dedi acile gitmiştim bugün normal kontrole gittim ben belki kalp atışı görünür demiştim kese görünmüyor dedi daha ultrasona bakmadan görünmez daha erken o doktor nasıl gördü anlamadım dedi siz yemede Bakın bi dedim baktı yok görünmez daha dedi haftaya Salı gel dedi rahim duvarın kalın saglıklo bir gebelik olcak sadece daha etken dedi ama içime dert oldu ya