Gamze1608 Hamilelik nedeni ile sanırım saçlarımı kısacık kestirmek istiyorum ama biri hamileyken saç kesilmez dedi bunun bir zararı var mı?
elif233233 Gamze1608 hurafe olduğuna inanıyorum. Ama şöyle bir rastlantı oldu. Doguma 2 gün kala gittim saçlarımı kestirdim o gecesi kızım gelmek istedi koştur koştur hastaneye gittik 😅
Tubatgn Gamze1608 Tam 3 kere kestiren ben 🤗 niye zararı olsun hamilelik ile saçın bir bağlantısı yok ki
beyzzsenturkk Gamze1608 dün eşime kestirdim o tür seyler hep hurafe insan gerçekten kendine geliyor degisiklik yapınca kestirin gitsin🌸
gamzecee Gamze1608 ben kestirmiştim hurafe hem kısa saç daha iyi kullanılıyor zaten halsizsin birde saçla uğraşamıyorsun😂
Gamze1608 elif233233 ben de hurafe olduğunu düşünüyorum. Ben 7 haftalık hamileyim içim rahat o zaman 😄😄
Gamze1608 beyzzsenturkk ben de kestirince çok rahatlayacakmış gibi hissediyorum uzun ve gür kendi saçlarımdan tiksindim
elif233233 Gamze1608 ben uzun saç seviyorum ilk gebeligimde bebek olunca rahat ederim diye düşündüm küt kestirdim öylede oldu . Şimdi uzatıyorum bakalim doğumdan sonra kestirirmiyim bilmem 😆