Kızlar merhaba. Bugün nstye girdim haftada iki giriyorum. Doktor kasılmaların düzenli hissediyor musun dedi hayır dedim. Daha önce hissediyordum ama son birkaç gündür hissetmiyorum. Düzenli kasılmadan sonra doğum yakın mıdır? Birde b12 çok düşük diye iğne verdi. Yaptırınca çok ağrıyan gruba giriyor mu ben kalçadan olan iğnelerden korkuyorum da😅