songulegehan ben geçirmedim şükürler olsun ama bir ara suphelendik doktorum da bilgi verdi bur ilaci varmış onu kullaniyormusuz 37 . Haftadan Bi gün yine ileri gidilmiyor mus yani 37 de doğum bide normal doğum olmuyormus sezaryan mis bende çok korkmuştum kendini bilmez Bi doktor tarafindan baya Bi korktutuldum ama doktorum korkulacak biseyin olmadığını ve durumun bundan ibaret olduğunu söyledi degerleriniz hakkında Bi fikrim yok Rabbım şifa versin insaAllah