Merhaba kızlarım, 16 haftalık hamileyim en son 16 kasımda doktora gittim 16 aralıkta gel dedi ama bekleyemiyoruuum 12 aralıkta gideceğiiim sizce bir sorun olur mu? Gittiğimde 17 hafta 0 günlük olacağım. İlk bebek ve uzun yıllar sonucu olduğu için korkuyorum endişeleniyorum