aasenaktas Hanımlar merhaba, bebek için ayrı deterjan vs kullanılıyor peki bu kaç aya ya da kaç yaşına kadar kullanılabilecek bir şey hani alıyoruz filan ama bu konu da bilgisi olan var mı?
EsraBaykara aasenaktas teni hassas diye ve alerjik olabilir diye dikkat ediliyor. Tabi kanserojenler ile ne kadar geç tanışılsa o kadar iyi de işte bir süre sonra dikkat edemiyoruz. Kendi açımdan 2-3 yaşa kadar ayrı yıkarım diye düşünüyorum. 24+ay deterjanlar var .
Maslmmm Kızım 3.5 yaşında hala ayri yıkıyorum şuan 36 haftalık hamileyim bebeğin ve kızımın çamaşırlarını da ayrı ayrı yıkamayı düşünüyorum