Nurellaaa06 Tam orta kısmın kalp atışı olduğunu söyledi bugün doktor 10+5 iz ilk gebelik gönlüm kızdam yana sağlıkla gelsin önemli olan o ama hadi hayırlısı 🥰
Simay13 3kuzuAnnesiyim teşekkürler nasip ❤️ bir kızım var gönül ister ki erkek olsun ama önce sağlıklı olmasi
3kuzuAnnesiyim Simay13 tabi ki inşallah benim de ıkı kızım var benımde gönlüm bunu erkek istiyor ama Rabbim bilir:)
papatyaseverbiranne 3kuzuAnnesiyim Keseye göre tahmini bende istiyorum doğruluk payı yok belki ama işte annelik merak heyecan 🙈❤️☺️
M-g2118 3kuzuAnnesiyim ay bize de bakınnn 
Grkmdnz https://imgyukle.com/i/JcauvR bana da tahmin yapar mısınız daha küçük ama annelik işte insan merak ediyo 😂