Prenses34_annesi Dyguuss arayıp bilgilendiriyor canım kayıtlı olduğun yerin hemşiresi zaten gebelikten itibaren sağlık ocağı tarafından da takibe aliniyorsunuz benim gitmiş olduğum yerde böyle 🥰
nur34_ Dyguuss kendileri arayip cagiriyorlar kayitli oldugun saglik ocagindan benim gebelik testi ciktigi gun asi karti verdiler bana onlar aramadan ben gittim 1. Dozumu oldum ikinci dozun gununu alip geldim hatta dun du gunum