Cok sikmadiginiz sürece sarilabir diye dusunuyorum ama tabi herkesin düşüncesi farklı abilir ben normal doğum yaptım başörtüsü ile sıkmayacak şekilde sarmistim. Göbek falan kalmadı bende şimdi ikinci hamileligim . Bundanda saricam başörtüsü ile doğumdan sonra