poyrazvearya Coronanın 3. Günü 3 gündür asla koku yok tat yok hani bir nebze bile ne zaman gelir gelmesi için ne yapabilirim yediklerim hep aynı tad olmadığını için yiyemiyorum 😭 önerilerinizi bekliyorum
BBuseY Corono geçince kendiliğinden geliyor canım çok geçmiş olsun 💐 bol sıvı tüketin bol bol Cvitamini alın 🤗🤗