Ftmcgdms hayirlisi06 ilk gebeligimde bulantı vardı ama çok çok hafifti herseyi yiyebiliyordum ikincisi sagolsun 34. Haftalik hala var 😔
Mavikalem hayirlisi06 ilk gebeliğimde hiç mide bulantısı olmadı . 8 haftada kanama ve sancıyla kürtaj oldum. 5 haftada gelişimi durmuş dusuk başlamış. İkinci de hamileliğimi öğrenmeden öğürtüler başladı. Sonrasında hafifledi çok aşırı bulantım olmadı. Üçüncü hamilelikte adetimden önce hafif mide bulantısı oluyordu. Ekmeğin tadı filan değişmişti. Hamileliği öğrendikten kısa süre sonra şiddetli mide bulantısı başladı günde en az 4-5 kere istifra ettim. 15 haftada bulantılarım tamamen kesildi. 4. Yok henüz
Hayalmi hayirlisi06 ilk oğlumda hiç hamile gibi hissetmedim ne bulantı ne halsizlik çok güzel geçti 🥰 ikinci oğlumda baştan sona kustum ve yattım ayağa kalkamıyordum doğurunca rahatladım 😁. Şimdi kızıma hamileyim ilk oğlumdaki gibi ne kusma ne başka bişey çok şükür … son3 ayım 🥰
Yesimmm93 İlk gebeliğimde hiç bulantı uyku yaşamamiştım ama bu gebeliğimde aşırı uyku ve mide bulantısı yaşıyorum
Dyggg Yesimmm93 benimde ilk gebeliğimde öyleydi kızımda bunda da hiç bilmedim mide bulantısı uyku vs hiç olmadı sadece bel ağrısı fazla oldu cinsiyet fark ediyor bence bu da erkek olacak Allah nasip ederse
Mirayd İlk gebeligimde hiçbir sıkıntım yoktu bulantı falan hicbirsey ama ikinci gebeligimde 3aya kadar bulantı berbattı 6.ay bitti arada hala oluyor bu arada iki bebeğimde kız 🥰
Yesimmm93 Mavikalem canım ilk doğumdan sonra düşüğün olmuş anladığım kadarıyla düşük sonrası diğer gebeliğinde kan sulandırıcı falan kullandın mı ? Benımde sorunsuz bir gebelik sonrası ikinci hamileliğimde herşey yolundayken 6 hastalıkken kanama başladı kürtaj oldum şuan yine hamileyım daha çok küçük korkuyorum 2 tane doktora durumu anlattım kan sulandırıcı kullanmalıymıyım dedim ikisinde hayır gerek yol kullanmaya dedi ama güvenemedim
Mavikalem Yesimmm93 Yok canım ilkinde oldu düşük. 2 ve üçüncü de düşük riski vardı progestan ve Proluton iğne kullandım . Kanama alanı olduğu için kan sulandırıcı direk düşüğe sebep olur çünkü. Daha sonra ilerleyen haftalarda erken doğum riskine döndü İkiside. Biri 34+5 diğeri 29+6 doğdu
Mavikalem Yesimmm93 Amin inşallah canım. Senin de Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🌹
hayirlisi06 Benim iki kızım oldu ikiside zor geçti hatta ikincisnde dha çok zordu ondan anket yaptım bana umut oldu 3.istiyorim hayeulica oğlum olsun istiyorum tabi Allah bilir ama hamilelik yine mide bulantısı olacak diye çok korkuyorum onun
yorumcuanneniz hayirlisi06 ilk gebelikte kusmaktan zayıfladım bunda sadece sigara,sarımsak gibi kokulu şeylerden tiksindim☺️
[silindi] hayirlisi06 uc gebeligimde tiksinmeler kusmalar vardı sma derecesi fsrkli sekilde gelişti ilkinde bes ay kustum hatw dort bes kilo kadar verdim ikincide sra ara kustum ucuncu simdiki de ilk haftalar yogunken simdi sra ara iki kızım var bunu daha ogrenmedik bakalim hayirlisi
hayirlisi06 [silindi] inşallah hayırlısı ile erkektir amin sizde bana dua edin benimde iki kızım var üçüncü hayırlısı ile erkek olsun ama benim dha kız küçük iki yaşında iken düşünüyorum
[silindi] hayirlisi06 inşallah Rabbim sizede isteyen herkese de nasip etsin hem hayırlı bir evlat olsun hem erkek olsun veya iki oglu olup üçüncü bekleyen annelere hayirli kiz nasip etsin hicbirimiz erkek kiz ayrımi ile istemiyoruz sadece gönül hangisi nasip olmussa digerinden de tadmak istiyor ☺️yoksa on tane getirsek hepsi kiz olsa bas tadi yada erkek olsa Rabbim once anne babasina hayirli bir evlat ahlaki versin cinsiyeti de gonlumuzdekini nasip etsin yinede
[silindi] hayirlisi06 hamilelik yoksa biraz daha bekleyin ucuncu icin henuz küçük en azından tuvalet eğitimi bitsin öyle dusunmeye baslayin yok varsa da Allah kolaylık versin biri kucukken ardına digeri biraz zor oluyor cunku ikiside sana muhtac durumda oluyor