merhaba kızlar, 2ci kez anne olucam, normal doğum olucak. ilkinde çok dikişlerim vardi 1 aya anca ayaga kalka bildim. 2ci de öyle olurmu sizce? tabii vücuddan vücuda fark var, amma ilkinde yırtılma oldusa, mutlaka 2ci de de olurmu? doktorumu değiştirdim. şimdiki doktorum cok iyi, ona guveniyorum ama kendi vucuduma guvenmiyorum 😃 genel olarak ilk ve 2ci doğumda fark olurmu?