Bebetoo 38 haftaya geldim heran doğum riskim var. Suyun gelebilir dedi. Şuanki korkum banyo yaparken yada tuvaletteyken gelirde farketmezsem. Başka bi belirtisi varmı çoğu kişinin sancısı falan olmadan gelebiliyomuş
HavvaK Bebetoo farkedilmicek derece değil. Benim 38+4 de aniden geldi. Mutfağa yemek hazırlamak için adımımı attım. Bi geldi su terliğime kadar aktı. Taytım vs herşey ıslandı 😃 ve sonra yine ara ara devam etti Hiç ağrım vs yoktu
Dilayyyyy Bebetoo 39+2 de suyum geldi sabah uyandm ayaga kalmamla akti anladm ztn su oldgunu ara ara gelmeye devam etti sancimda yoktu hic anlarsn sende endise etme
Bebetoo Mirac_29 inşallah baklm herkes bişey söylüyo sona geldim olmuycak şeyleri bile düşünür oldum su gelir farketmem susuz kalırsa diye