Herkese merhaba, 21+2 hf ikiz gebeyim. Günde 3-4 bardak çay 1-2 bardak kahve içiyordum bu aralar. Başlarda neredeyse hiç içmiyordum. Bugün tahlil yaptırdım hemoglobinim ve demirim düşük geldi. Takviye başladım bugün zaten ama çay-kahvenin çok mu olumsuz etkisi olur bırakmalı mıyım kararsız kaldım siz içiyor musunuz?