Kızlar merhaba 🍭 36.haftadayım bebeğim biraz düşük kiloda doğacak gibi 😢 sezaryen doğumla hemen süt gelmeyebilir , kilosuda düşük , sarılık olursa diye korkuyorum 😢 her ihtimale karşı yanımda mama bulundurayım diye düşünüyorum , kabızlık yapmayan düşük kilolu bebekler için mama öneriniz var mı ? 🫶🏻