Ma3469 merhaba canımm biz 31.haftadayız aslında cinsiyet öğrendiğimizden beri isim belliydi ama isimli eşyalarını yaptırmak için bu haftaya kadar bekledim, belki fikrimiz değişir belki daha içimize sinen bir isim buluruz diye. Ama hiçbir isim ilk kararlaştırdığımız isim kadar içimize sinmedi ve tüm çevremiz ailemiz akrabalarımız arkadaşlarımız öyle beğenip benimsedi ki herkes doğmamış bebeğime ismiyle hitap ediyor 🥰🧿 o yüzden bu hafta ilk olarak isimli emzik askısı ve ahşap anı küplerini sipariş verdim, haftasonu da annemle gidip kapı süsü, nevresim takımı, puset örtüsü gibi isim yazılı eşyalarını yaptıracağız çarşıda nasipse 🤲🏼