Kızlar benim doktorum duyduğuma göre sezeryan yapıyormuş hastanede normal doğumu görülmedi diyorlar. Benimde 2 ayım kaldı problem olmadığı sürece normal istiyorum. Kafam çok karıştı doktoru değiştirsem mi? Bana diyorlar ki, sana bir şey der herşey normalken sezeryana çevirir anlamazsın bile. Bunu söyleyenlerde aynı hastanede çalışan ebe arkadaşlarım