umutkaplidunyam Hamişler ve anneler bu akşamki menüleriniz neler? 6+4 teyiz mide bulantısından dolayı rutine bağladım da ben😁😁🧡
EmineDefneGokce umutkaplidunyam sabahtan yaptım bitirdim valla Kemik suyuna çorba Etli patates yemeği Pilav yaptım Turşu Akşama halim kalırsa salata yaparım🥰
Alimenur umutkaplidunyam ıspanaklı tandır böreği Mercimek çorbası İçecek Bu bizim için yeterli oluyor zaten ben yiyemiyorum midemdem dolayı 11+6yız hala bulantılarımız oluyor maalesef
holly umutkaplidunyam eşim yok bu gece. Kızımın çorbası var bende dışardan söylerim die düşünüyorum 💭
Asyabuse Ezogelin çorbası ve köfte var bi de evde biraz karnabahar brokoli vardı onları haşladım vitamin olsun diye yicem eşim yemez tabi 😂
holly Deletedmom_21 yanlış anlama diğer yorumunu görmüştüm adam olana yeter mercimek çorbası die😄 hala kızgınsın galiba sadece patlıcan yemeği yazmışsın 😂
Deletedmom_21 holly ahaha buraya da yazacaktım o cümleyi klişe kaçar diye yazmadım. Dkdkdkdk evet kendisiyle bu aralar limoniyiz😏 O yüzden uğraşmıyorum onun için. Patlıcan yeterli.
holly Deletedmom_21 hahahaha 😂😂 Bnde önceden öyle yapardım hatta yemek yapmazdım şmdi Amannnn bosversene bende yiyorum diyorum daha çok çeşit yapıyorum 😂
Nazendehanim umutkaplidunyam beyime nohut pilav bana annemden gelen etli sarma ,doğum yakın gaz yapan şeyler yemeyeyim diyorum işe yarar mı bilmem 😅
Ykevrem melikeyldz_05 ben yedinci haftadayım duyamadım bir hafta sonra tekrar çağırdılar boş gebelik olabilir dediler kızlar dua edermisiniz bize 🥺
umutkaplidunyam melikeyldz_05 uygulamaya göre 7+4 gösteriyor ama gittik bugün mesela 6-+4 üz :) ilk muayenede 6+1 kalp atışını duyduk canım