Kızlar ben Anadolu Hastanesi’nde Nurullah beye başlayacağım ama test ve tahlilleri devlette yaptırıp kontrole ve doğuma Nurullah beye gitmeyi düşünüyorum bir kaç arkadaşım kabul etmiyor kendisi test yapıyor vs dedi Nurullah beye giden bu durum hakkında. Bilgisi olan varmı ????