en_guzel_emanetlerim Esraaaa0101 ben ilk bebeğimi 17 haftalikken falan hissettim bunda ne zaman olur bilemiyorum ikinci daha geç hissediliyor diyende var daha erken hissediliyor diyende merakla bekliyorum henüz 9 haftalık küçücüğüm 🥰
Esraaaa0101 Maşallah hepimize 🥰 Bende ilk bebeğimi 17 de hissettim şuan 16 yım erken hissediliyor diyor herkes ben de heyecanla bekliyorum 😅