SiriusA tazesindeyim Koşuyolu medipolde Zühal Çelebi’ye gidiyorum. Memnunum doktorumdan . Yalnız doktorum izinliyken Hülya toklucu ya gitmiştim bir kereliğine o doktor da çok iyi bir doktor gibi görünüyor.
Ztha Busra262 merhaba seval hanıma mı doğum yaptınız memnun musunuz normal mi sezaryen mi düşünüyorsunuz bi bilgi verirseniz son zamanlarım ve dr değiştirmek zorunda kaldım